2016. július 15., péntek

A konzultáció

Első körben az Esthetichungary-t választottam mivel az ismerősömtől csak pozitív dolgot hallottam, és láttam a műtét igényes eredményét. A döntésben számított, hogy a műtét árát is megfelelőnek tartottam és rugalmasnak találtam a kifizetési lehetőségeket is. 

Az első telefonos bejelentkezéskor egy nagyon kedves hangú, közvetlen, barátságos páciens koordinátorral beszéltem. Kaptam tőle egy időpontot és rövid tájékoztatást, miután elmondtam mit szeretnék és kinek az ajánlata által telefonálok. 

A következő héten mentem az első konzultációra és pont az a pozitív benyomás fogadott, mint a telefonba egy mosolygós, csupa vidám, nyugodt, bájos, nőies asszisztens. Miután kitöltöttem a kérdőívet már mehettem is be a doktor úrhoz, aki kijött a szobájából kikísérve az előző pácienst. Első benyomásra egy nagyon kellemes megjelenésű, határozott, nyugalmat sugárzó orvos állt előttem. Elmondtam neki mellnagyobbítást szeretnék és azt is röviden miért most. A mondandóm után nagyon alaposan felvilágosított az egészről érthető módon. A közben feltett kérdéseimre is válaszolt, bár később azok is sorra kerültek újra.

Esthetichungary - Az orvosi konzultációs szoba
Mivel teljesen tudatlanul mentem, nem néztem utána semminek (kivéve az előtte-utána képeknek) úgy éreztem alaposan átbeszéltük elsőre a tudnivalókat. Majd jött a méretvétel és az implantátum formájának, méretének átbeszélése, kipróbálása. 100%-ban tudtam, hogy őt fogom választani és nem is érdekel más orvos, amikor azt mondta pici, de szép formája van a mellemnek és alul van saját anyaga. 

Mellnagyobbítás előtt


A kérdésemre, hogy akkor ne is csináltassam meg azt felelte, - ő nem nyúlna hozzá. Akkor, abban a pillanatban azt éreztem, hogy a pénzért nem mindenáron vágni és rábeszélni típusú orvossal állok szemben. 

Bizonytalan voltam valóban szeretném-e ezt a beavatkozást, de a doktor úr nem használta ki ezt az érzésem, hogy mindenáron rábeszéljen. Igen, számomra ilyen az igazi plasztikai sebész! Mikor végeztünk engem is kikísért az asszisztenshez, szinte „átadott”. Ez is nagyon jóleső gesztus. Kaptam előzetesben egy komplett ismertető anyagot és úgy léptem ki az ajtón tudtam, hogy lesz folytatás...

A következő héten már a párommal mentünk egy második konzultációra, ami a páromnak is nagyon pozitív volt mind a személyek, mind pedig a felvilágosítás tekintetében. És akkor ismét volt egy olyan megjegyzése a doktor úrnak, hogy szereti, ha kérdeznek, ha vannak kérdések, ami szintén azt jelentette nekem: jó helyen vagyok, nem nyűg számára, akár többször is elmondani ugyanazt!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése